صفحات

۱۳۹۴ مهر ۱۱, شنبه

roozonline.com: Latest News - 3 new articles

roozonline.com: Latest News - 3 new articles


'حمله هوایی هواپیماهای روسیه به دوازده موضع داعش در سوریه'

وزارت دفاع روسیه می‌گوید هواپیماهای جنگی این کشور مراکز فرماندهی و ارودگاه‌های آموزشی نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) را در سوریه هدف قرار داده‌اند.

به گفته یکی از سخنگویان وزارت دفاع روسیه این حملات که دیشب انجام گرفته، زیرساخت‌های داعش در این مناطق برای "آماده‌سازی تروریست‌ها" را کاملا منهدم کرده است. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده که هواپیماهای جنگی این کشور ۱۸ سورتی پرواز در سوریه انجام داده و ۱۲ هدف را بمباران کرده‌اند، از جمله یک پست فرماندهی و یک مرکز مخابراتی در استان حلب، یک اردوگاه منطقه‌ای در ادلب و یک پست فرماندهی در استان حما کاملا منهدم شده‌اند.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه، یک سازمان مستقل که مقر آن در لندن است امروز اعلام کرد در حملات هوایی دیشب هواپیماهای روس به یکی از مهمترین مواضع داعش در سوریه، که در حاشیه غربی شهر رقه و در نزدیکی فرودگاه نظامی الطبقه قرار دارد، دوازده نفر از افراد گروه دولت اسلامی کشته شده‌اند و اجساد آنها به بیمارستان محلی منتقل شده است. گروه دولت اسلامی سال گذشته پس از یک رشته درگیری با ارتش سوریه، فرودگاه الطبقه، آخرین پایگاه ارتش سوریه در استان رقه، را کاملا به کنترل خود در آورد. بی بی سی
    


Sponsor message
powered byad choices

ویدئو: خداحافظی با هادی نوروزی در استادیوم آزادی

صبح امروز جمعیتی که خبرنگار روزآنلاین آنها را حدود چهل هزار نفر برآورده کرده است برای خداحافظی با هادی نوروزی در استادیوم آزادی اجتماع کردند. فیلم را از اینجا ببینید.

    


Sponsor message
powered byad choices

تجمع در استادیوم آزادی برای وداع با کاپیتان قرمز

صبح امروز جمعیتی که خبرنگار روز آنها را حدود چهل هزار نفر برآورده کرده است، پیرو فراخوان دیشب،برای خداحافظی با هادی نوروزی در استادیوم آزادی اجتماع کردند.
ساعتی بعد از حضو رمردم، فوتبالیست های هم باین اجتماع پیوستند.
روز آن لاین با انتشار نخستین عکس هاو فیلم این تجمع، اخبار تکمیلی را منتشر خواهد کرد.

    


Sponsor message
powered byad choices

More Recent Articles

You Might Like


Email subscriptions powered by FeedBlitz, LLC, 365 Boston Post Rd, Suite 123, Sudbury, MA 01776, USA.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر