صفحات

۱۳۹۴ آبان ۲, شنبه

roozonline.com: Latest News - 4 new articles



roozonline.com: Latest News - 4 new articles


نذری کتاب در اهواز

۲ میلیون تومان کتاب درغرفه اهدای کتاب نذری و واحد سیار به مراجعان اهداء می شود.
گروه فرهنگی کاشت مبتکر پروژه "اهواز به عنوان پایتخت کتاب"غرفه اهدای کتاب نذری را راه اندازی کرد ه است.
فهیمه صیادی عضو هیئت مدیره این موسسه فرهنگی گفت: "در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی برنامه نذر کتاب یکی از ویژه برنامه های ما بود که امشب آن را آغاز و در روزهای آینده واحد سیارمان نیز راه اندازی می شود و در چند منطقه اقدام به توزیع کتاب می کند. در همین راستا ۲ میلیون تومان کتاب را تهیه و به صورت نذری امشب توزیع می کند."

    


Sponsor message
powered byad choices

پیروان فشن ولایت در رمضان و محرم

این پیروان فشن ولایت امسال در برنامه "ماه عسل" که توسط احسان علیخانی اجرا می‌شود و در ماه رمضان پیش از اذان مغرب روی آنتن می‌رود، معرفی شدند.
این خانم‌ها " مدل" هستند. برای آرایشگاه‌ها مدل می‌شوند.آنها را میکاپ می‌کنند ، لباس عروس می‌پوشانند و برای دفترچه‌های از آن‌ها عکس می‌گیرند.
بعد از ماه رمضان، این دو خانم در روز تاسوعا رونمایی شدند.

    


Sponsor message
powered byad choices

محافظ احمدی نژاد در سوریه کشته شد

عبدالله باقری نیارکی که مدتی محافظ محمود احمدی نژاد بود در حلب سوریه و د رعملیات مشترک با روسیه و حزب اله لبنان با مخالفین بشار اسد کشته شد.  اویکی از کشته شدگان سپاه در چند روز اخیر است که از ۲۰ تا ۲۰۰ تن، شامل چند فرمانده ارشد، تخمین زده می‌شود. خبرگزاری فارس – متعلق به سپاه پاسداران – مدعی شد:"عبدالله باقری نیارکی که مدتی محافظ محمود احمدی‌نژاد بود روز گذشته در محور حلب سوریه و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) خون پاکش ریخت و شهید شد. شهید باقری متولد سال ۶۰   دو فرزند دختر نیز از خود به یادگار گذاشته است." امااخبار موثق حاکیست که او در شمار چند هزار نیرویی است که در روزهای اخیر برای عملیات نجات حلب به سوریه اعزام شده اند. به نیروهای اعزامی حق ماموریتی بین ۵ تا ۵۰  میلیون تومان پرداخت می شود.

    


Sponsor message
powered byad choices

سهامداران 'پدیده شاندیز' در مشهد تجمع کردند

گزارش‌ها حاکی از آن است که ده‌ها نفر از سهامداران شرکت پدیده شاندیز در اعتراض به روشن نبودن وضعیتشان تجمع کردند. وبسایت محلی 'عصر هشتم' نوشته است که سهامداران پدیده شاندیز امروز، پنجشنبه ۳۰ مهر، در مقابل استانداری خراسان رضوی، در مشهد، تجمع کرده‌اند. این چندمین تجمع سهامداران پدیده شاندیز در هفته‌های اخیر است. شرکت پدیده شاندیز از اواسط دهه ۱۳۸۰ برای توسعه پروژه‌های ساختمانی در شاندیز، در نزدیکی مشهد، آغاز به کار کرد. این شرکت با فروش سهام به جذب سرمایه پرداخت. قیمت سهام پدیده شاندیز، که راسا توسط خود شرکت فروخته می‌شد در چند سال چند برابر شد. از سال گذشته این شرکت با اتهاماتی در زمینه تغییر کاربری اراضی و همین طور چگونگی معاملات سهامش روبرو شد که این امر انبوهی از سهامداران را به فروش سهام ترغیب کرد. با توجه به شمار بالای این سهامداران برای آنها حواله‌های چند ماهه صادر شده که برخی سهامداران هنوز نتوانسته‌اند حواله‌ها را نقد کنند. حمید، یکی از سهامداران پدیده شاندیز از مشهد، برای بی‌بی‌سی فارسی نوشته است: "داستان پدیده شاندیز به خیل عظیمی از مردم معادل ۱۲۰ هزار نفر ظلم کرده. ظلمی که زندگی اقتصادی بسیاری را درآستانه فروپاشی قرار داده. امروز برای چندمین بار مقابل استانداری مشهد تجمع کردیم که با برخورد بسیار قهرآمیز نیروی انتظامی مواجه شدیم. ما چیزی نمی‌خواهیم جز اینکه دولت مداخله کند و حرفمان را بشنود." بی بی سی

    

More Recent Articles

You Might Like


Email subscriptions powered by FeedBlitz, LLC, 365 Boston Post Rd, Suite 123, Sudbury, MA 01776, USA.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر