صفحات

۱۳۹۴ آذر ۷, شنبه

roozonline.com: Latest News - 6 new articles

roozonline.com: Latest News - 6 new articles


رهبر راست‌ افراطی فرانسه خواستار اتحاد با جمهوری اسلامی

مارین لوپن، رهبر حزب راست‌گرای افراطی فرانسه،خواستار رود گرد انی کشورهای غربی  از عربستان سعودی  و اتحاد با جمهوری اسلامی شد. جبهه ملی فرانسه حزبی است که راست افراطی فرانسه را نمایندگی می کند و در افکار عمومی " فاشیست" خوانده می شود. ژان ماری لوپن، از‌بنیانگذاران و رهبر تاریخی این حزب که  سابقه همکاری با هیتلر را در پرونده دارد، چندی پیش جای خود را به دخترش مارین لوپن داد. این حزب همواره رابطه بسیار نزدیکی به جمهوری اسلامی دارد و رهبر آن از میهمانان ثابت جشن دهه فجر در  سفارت ایر ان در پاریس است.. "مارین لوپن گفت: «اگر شما قادر نیستید که دشمن را مشخص کنید، نمی توانید با او بجنگید. اما انگار این امر برای برخی خوشایند نیست. زیرا مشخص کردن دشمن این پرسش را مطرح می کند که آیا می توان به رابطه با کشورهایی مثل عربستان سعودی، قطر به عنوان متحد ادامه داد یا نه؟ همچنین این امر سوالاتی را درباره موضع مبهم ترکیه در زمینه بنیادگرایی اسلامی مطرح می کند. پیشنهاد می کنم که متحدانمان را تغییر دهیم. تمامی کشورهایی که علیه بنیادگرایی اسلامی مبارزه می کنند، باید به عنوان متحد شناخته شوند، بدون هیچ ملاحظه‌ای. کشورهای اسلامی هم که علیه بنیادگرایی اسلامی مبارزه می کنند، شامل این کشورهای متحد می شود: مصر، امارات متحده عربی، روسیه، و ایران. بنابراین در چارچوب این ائتلاف بزرگ ما می توانیم به طور مؤثر با بنیادگرایی اسلامی مبارزه کنیم.".»

    


Sponsor message
powered byad choices

بودجه سری ۲ میلیارد دلاری جان کرِی برای براندازی نظام

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرری اعلام کر د که آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی اختصاص داده است.از این مبلغ 200 میلیون دلار آن صرفا تحت مدیریت شخص جان کری هزینه می‌شود به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار نقدی که به سردار شکنجه هم شهرت دارد،گفت: " امروز وضعیت استکبار مانند جنایتکاری است که تمام تیرهایش تمام شده و برای حفظ جان خود به زبان نرم روی آورده است. اما باید هوشیار باشیم که این جنایتکار یقینا مترصد فرصتی است تا به محض نزدیک شدن خنجر را از پشت فرو کند. حمایت مستمر آمریکا از منافقین، دادن خانه به آنها در خیابان کاخ سفید، ایجاد ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و آموزش خرابکاری از طریق این شبکه‌ها به تروریست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، توزیع موادمخدر میان آحاد ملت‌ها خصوصا جوانان ما و... تنها گوشه‌ای از جنایاتی است که همین امروز آمریکا نسبت به ملت ایران روا می‌دارد. آمریکا دست از سیاست براندازی انقلاب شکوهمند ملت ایران که از 36 سال قبل آغاز کرده، برنداشته و با قوت تمام این سیاست خصمانه را ادامه می‌دهد. آمریکا آنقدر وقیح است که مقامات سیاسی و مسئولینش شخصا هدایت فعالیت‌های براندازی نظام اسلامی را برعهده دارند. نقش انحصاری وزیر خارجه آمریکا در جاسوسی براندازانه سردار نقدی با بیان اینکه معمولا کشورهای مستکبر برای آشوب در سایر جوامع از طریق دستگاه‌های اطلاعاتی خود عمل می‌کنند، نه رجال شناخته‌شده‌ سیاسی‌شان، دلیل این کار را اینگونه تشریح کرد:" مستکبرین برای حفظ اسرار و لو نرفتن مسائل حفاظتی و همچنین در صورت لو رفتن، برای فرافکنی مسئولان آن کشور و ابراز برائت از عوامل ناشناخته دستگاه اطلاعاتی‌شان همواره برای آشوب در سایر کشورها مقامات سیاسی‌شان را مستقیما به معرکه وارد نمی‌کنند. آمریکا بیش از 2 میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی اختصاص داده که 200 میلیون دلار آن صرفا تحت مدیریت شخص جان کری هزینه می‌شود. اما دولت‌مردان آمریکا آنقدر بی‌چشم و رو هستند که در همان حالی که شبانه‌روز برای مذاکره و گرفتن عکس یادگاری با مسئولین کشور ما در راستای موجه نشان دادن چهره کریهشان منت‌کشی و التماس می‌کنند، همزمان عملیات براندازی را نیز شخصا بر عهده دارند! همین آقایی که پشت میز مذاکره لبخند می‌زند و کم مانده برای مذاکره اشک شوق هم بریزد، 34 پروژه براندازی را شخصا برنامه‌ریزی کرده و در حال مدیریت وجاسوسان دستگیر شده و هدایت آنها ست. دستگیر شدگان خیر از جنس جاسو‌س‌های خبرچین نبوده و جاسوسانی آموزش‌دیده برای عملیات بوده‌اند."

    


Sponsor message
powered byad choices

هنرمندان در صف عذرخواهی از شریعتمداری!

دوشنبه دوم آذرماه روزنامه‌ی سینمایی "صبا"طبق روال همیشه‌گی شماره‌ی جدیدش را به یک هنرمند تقدیم کرد. اما تقدیم این شماره از روزنامه به غلامحسین ساعدی با واکنش تند روزنامه‌ی کیهان مواجه شد. روزنامه‌ی سینمایی "صبا" که به مدیرمسئولی محمدرضا شفیعی- از تهیه‌کننده‌گان نزدیک به سپاه- منتشر می‌شود، شماره‌ی دوم آذر ماه‌اش را به غلامحسین ساعدی تقدیم کرد. این اتفاق با واکنش تند روزنامه‌ی کیهان مواجه شد. بلافاصله پس از اعتراض روزنامه‌ی کیهان، محمدرضا شفیعی در شماره‌ی بعدی روزنامه‌اش با نوشتن نامه‌ای خطاب به حسین شریعتمداری- مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان- از او بابت "اشتباه" پیش آمده عذر خواست و نوشت: "درج نام غلامحسین ساعدی در آن شماره یک خطای رسانه‌ای و بدون تعمد و مورد تایید اینجانب نبوده است." پیش از این بهرام رادان هم به خاطر حمایت از قانون آزادی ازدواج هم‌جنس‌گرایان در آمریکا مجبور به عذرخواهی از مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان شده بود. محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده‌ی جوانی است که ارتباط نزدیکی با سپاه دارد و معمولا تهیه‌ ومدیریت پروژه‌های خاص به او واگذار می‌شود. از این تهیه‌کننده سریال "کیمیا" در حال حاضر از صدا  و سیما پخش می‌شود که وقایع‌اش در دوران شاه، انقلاب و جنگ می‌گذرد..

    


Sponsor message
powered byad choices

احمدی نژاد "نفوذ"ی آمریکا یا اسرائیل

محمدرضا خاتمی در بیست و دومین نشست مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، گفت:" اگر آمریکا، روسيه یا اسرائیل بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آنها اگر بخواهند نفوذ کنند در بین مسئولان نفوذ می‌کنند. آیا نفوذ دشمن غیر از این بود که رئیس جمهوری را روی کار بیاورد که ۷۰۰ میلیارد دلار را به باد فنا بدهد و منابع کشور را غارت کند و همه دنیا را علیه ما متحد کند؟" به گزارش ایسنا، محمد ر ضا خاتمی در ادامه سخنان خود گفت:"قدمت نفوذ به تاریخ بشریت باز می‌گردد، زیرا انسان‌ها همواره می‌خواهند بر هم نفوذ و تسلط داشته باشند.آیا نفوذ دشمن جز این بود که رئیس جمهوری را روی کار بیاوردکه همه دنیا را علیه ما متحدکند؟   اگر کسی بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آیا مداخله نظامی، اقتصادی یا جاسوسی جایی دارد؟ اگر آمریکا، روسيه یا اسرائیل بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آنها اگر بخواهند نفوذ کنند در بین مسئولان نفوذ می‌کنند. آیا نفوذ دشمن غیر از این بود که رئیس جمهوری را روی کار بیاورد که ۷۰۰ میلیارد دلار را به باد فنا بدهد و منابع کشور را غارت کند و همه دنیا را علیه ما متحد کند؟ نفود دشمن یک واقعیت است .ما نمی‌خواهیم از نفوذ استفاده جناحی کنیم. باید به صورت علمی مساله نفوذ را بررسی کنیم. هشت سال گذشته نشان داد که چگونه دشمن می‌تواند در کشور نفوذ کند. اکنون وقت آن است که به صورت علمی و دقیق به مسأله نفوذ بپردازیم نه آنکه از آن در دوره انتخابات استفاده جناحی کنیم. در کشوری که شفافیت وجود نداشته باشد، نفوذ به وجود می‌آید. ما اگر می‌خواهیم راه نفوذ را ببندیم باید شفافیت داشته و مردم را غریبه ندانیم. ما به روزهای خوب امیدواریم. سال 88 بسیاری از ما فکر می‌کردیم که دوران آرمان‌های انقلاب تمام شده و انقلاب به سرنوشت سایر انقلاب‌ها دچار می‌شود اما در کمتر از چهار سال ثابت شد که نهال انقلاب محال است که از ریشه کنده شود زیرا این نهال بر اساس آزادی و حرمت انسانی ایجاد شده و به راحتی نمی‌توان آن را خشکاند. انقلاب ما نه برای قدرت‌طلبی و جنگ قدرت بلکه برای استقرار آزادی صورت گرفت، اما متاسفانه شاهدیم که بعد از انقلاب دچار برخی سوءبرداشت‌ها یا سوء رفتارها هستیم."

    

این هم یک "آقا زاده" دیگر؛ این بار از ترکیه

تلویزیون "روسیه 24"، دست به افشاگری در باره اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و خانواده وی زد. رسانه‌های روسیه تصویری از پسر اردوغان در کنار رهبران داعش منتشر کرده و تاکید دارند که این مساله نشان‌دهنده روابط نزدیک و مستحکم خانواده اردوغان با داعش است. صداهای ضبط شده مکالمات تلفنی اردوغان و پسرش هنگام دستور جابجائی پول ها به نقطه امن و نیز تصاویری از دیدارهای پسر اردوغان بنام "بلال" با سران داعش از تلویزیون "روسیه 24" مسکو پخش شد. به گزارش این تلویزیون ، داماد اردوغان وزیر انرژی ترکیه است . یکی از پسران او که در امریکا تحصیل کرده است، چند سال پیش به ترکیه بازگشت و با دایر کردن چند شرکت نفتی، مامور خرید نفت از داعش شد. نفتی که از عراق و سوریه توسط تانکرها به ترکیه منتقل می شود و با نصف قیمت به دلالان می شود. بلال اردوغان یک بندر اختصاصی برای معامله نفت در اختیار دارد.

    

عطاءالله مهاجرانی مامور روباه پیر

محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عطاءالله مهاجرانی را مامور" روباه پیر" لقب داد و گفت:" اودر خدمت سازمان‌های امنیتی انگلیسی و غربی قرار دارد. خانواده مهاجرانی هم مشمول نفوذ سیاسی هستند و هم نفوذ اقتصادی ." به گزارش امروز نما - محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  با خبرگزاری امنیتی فارس با اشاره به دستگیری پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت سید محمد خاتمی به خاطر موضوع دزدیده شدن دکل نفتی، گفت:" با توجه به این که امروز بحث نفوذ در جامعه به عنوان سوژه‌ای در کشور مطرح است، لذا می‌توانیم بگوییم که خانواده مهاجرانی هم مشمول نفوذ سیاسی و فرهنگی هستند و هم مشمول نفوذ اقتصادی هستند. عطاءالله مهاجرانی خودش سوژه آزمونی از نفوذ چندجانبه است، هم در زمینه سیاسی، نفوذ کرده و هم در زمینه فرهنگی به عنوان یک مقام برجسته فرهنگی در کشور ما نفوذ کرد. زمانی که مهاجرانی وزیر ارشاد بود، طبیعتاً بسیاری از رفتارهای ضد فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی و دینی در کشور توسط مطبوعاتی که در آن زمان کاملاً شبکه‌ای توسط این جریان شکل گرفته بود و تحت پشتیبانی وزارت ارشاد بودند و از پول بیت‌المال هزینه می‌کردند، صورت می‌گرفت تا خواسته‌های مهاجرانی را در کشور ما رواج دهند. عطاءالله مهاجرانی به خاطر رفتارهای ناپسندی که در زمان مسئولیتش مرتکب شده بود و البته برخی مسائل که قابل گفتن نیستند، به دلایل معلوم و نامعلومی از کشور بیرون رفت و امروز در خدمت سازمان‌های امنیتی انگلیسی و غربی قرار دارد و به تلویزیون بی‌بی‌سی خدمت می‌کند، مهاجرانی یک عنصر نفوذی بود و اگر امروز بخواهیم فردی را به عنوان عنصر نفوذی معرفی کنیم، در کنار بنی‌صدر و امیر انتظام، آقای مهاجرانی را می‌توانیم نام ببریم. باید پرسید فردی که استعداد آن را داشته که در خدمت روباه پیر قرار گیرد، چطور در عالی‌ترین سطح نظام و کشور و قوه مجریه توانسته بود حضور یابد و به عنوان وزیر جمهوری اسلامی و معاون وزیر نقش‌آفرینی و علیه ارزش‌های نظام و انقلاب فعالیت کند؟ پسر فردی که پرونده‌اش این چنین است و به کشور خیانت کرده، در ایران فعالیت‌های اقتصادی می‌کند، آنان با اینکه از جمهوری اسلامی ایران خوششان نمی‌آید و دائم علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و نگاهشان به غرب است، اما برای پول درآوردن و دست زدن به فساد اقتصادی «جمهوری اسلامی ایران» را جای مناسبی می‌دانند و با این که پدر و خانواده پسر مهاجرانی از ایران رفته‌اند، اما فرزند او در داخل کشور به دنبال به یغما بردن اموال بیت‌المال بوده است. امروز هم پای فرزند عطاءلله مهاجرانی به موضوع دزدیده شدن دکل نفتی باز شده است، پس از نفوذ سیاسی و فرهنگی خانواده مهاجرانی در ایران، با بازداشت شدن فرزند مهاجرانی «نفوذ اقتصادی» هم به پرونده این خانواده اضافه شد."

    

More Recent Articles



Email subscriptions powered by FeedBlitz, LLC, 365 Boston Post Rd, Suite 123, Sudbury, MA 01776, USA.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر