صفحات

۱۳۹۴ آذر ۱۴, شنبه

roozonline.com: Latest News - 2 new articles



roozonline.com: Latest News - 2 new articles


الهام چرخنده: خامنه‌ای پیرِ مهربان و بامعرفت است!

مصاحبه‌ی برنامه‌ی دید در شب با الهام چرخنده که قرار بود ساعت ده شب پنج‌شنبه دوازده آذر پخش بشود، با ده ساعت تاخیر پخش شد. دیدار با علی‌رضا امیرقاسمی مجری برنامه رضا رشیدپور با اشاره به گذشته‌ی الهام چرخنده از او درباره‌ی دیدارش با علی‌رضا امیرقاسمی- مدیر شبکه‌ی تپش- و مدیریت یک دیسکو در مالزی سوال کرد. چرخنده بدون توضیح چرایی دیدار با امیرقاسمی پاسخ داد "من در این دیدار حجاب کامل داشتم و همسر سابقم فرشید نوابی هم با من بود. در ضمن تا به حال پای‌ام را در هیچ دیسکویی نگذاشتم و فقط برای خواننده‌گان داخل ایران مثل بنیامین در مالزی کنسرت برگزار کردم." آتش زدن چادر چرخنده در ادامه به مشکلات و مصائبی که چادر سر کردن برای‌اش پیش آورده اشاره کرد و گفت "به مادرم در آرایشگاه به خاطر من پس گردنی زدند. اما خطاب به مادرم می‌گویم به خاطر فاطمه‌ی زهرا کتک خوردی؛ نوش جان‌ات!" کشیدن چادر از سر در دانشگاه بابل و آتش زدن چادر با فندک در خیابان بخش دیگری از ادعاهای چرخنده بود مبنی بر مورد تعرض قرار گرفتن از سوی معترضان به حجاب او. در مالزی؛ از معبد هندوها تا دفتر جِم تی‌وی بخش زیادی از مصاحبه‌ی رشیدپور با چرخنده مربوط به مدت زمان حضور این بازی‌گر و مجری سابق در کشور مالزی بود. رشیدپور پرسش‌اش را با حضور و زنده‌گی کوتاه مدت چرخنده در معبد هندوها شروع کرد و چرخنده پاسخ داد که برای رسیدن به پاسخ این پرسش که هندوها چگونه به بالا وصل هستند، فیلم مستندی درباره‌شان ساخته. فعالیت دیگر الهام چرخنده در مالزی هم‌کاری با شبکه‌ی جِم و دوبله‌ی سریال "عشق ممنوع" بوده. مجری برنامه با مطرح کردن این‌که چطور این بازیگر تا سن 35 ساله‌گی متوجه فساد شبکه‌های ماهواره‌ای نبوده از او پرسید که چطور دو سال بعد به چنین تحولی رسیده؟ چرخنده گفت من آشپزی هستم که می‌دانم غذاها را چطور و به چه منظور درست می‌کنند؛ برای همین خودم از این غذاها نمی‌خورم  و تلاشم این است که دیگران هم این غذای مسموم را نخورند. چون سریال‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و عادی کردن زنا، ربا و مشروب‌خواری هستند. نماینده‌ی مجلس هم می‌شوم! مجری برنامه‌ی  دید در شب با عنوان کردن این‌که تصور عمومی بر این است که تمام فعالیت‌های چرخنده برای رسیدن به نماینده‌گی مجلس است، درباره‌ی چنین احتمالی از او سوال کرد. چرخنده در پاسخ گفت "من سواد سیاسی پائینی دارم اما اگر زمانی به این نتیجه برسم که می‌توانم کمکی بکنم حتما نماینده‌ی مجلس هم می‌شوم." از خبرگزاری سپاه گل به خودی خوردم! چرخنده با گفتن این‌که جزو هیچ گروه سیاسی نیستم،  از مقاله‌ی خبرگزاری فارس ضدخودش به عنوان گل به خودی یاد کرد و گفت "این رسانه من را زنی اسکیزوفرنی خطاب کرده و در هنگام دیدار هنرمندان با رهبری اسم همه را نوشت جز من؛ در حقیقت من گل به خودی خوردم." پدر بزرگ‌م رضا شاه را ذله کرده بود! چرخنده در برابر این پرسش که چرا او این وظیفه را برای خودش قائل شده که برای چادری کردن دخترها پیش‌قدم بشود گفت " پدربزرگ من یاغی بود و رضا شاه را ذله کرده بود. یاغی بودن جزو خصوصیات ژنی من است!." چادری بودم و نفعی از چادری بودن نبردم! چرخنده با اشاره به مذهبی بودن خانواده‌اش گفت " مادرم محجبه است. خواهرم در زمینه الهیات تحصیل کرده و خودم هم تا پیش از ازدواج چادری و قاری قرآن بودم و در میان دوستانم به نام الهام یاعلی شناخته می‌شدم. این مدت هم که دوباره چادری شدم، بابت‌اش هیچ سودی نبردم." او با تکذیب گرفتن بودجه‌ی یک و نیم میلیاردی برای ساخت سریال مستند گفت: " تنها هدیه‌ای که این مدت گرفتم، کتاب صحیفه‌ی نور بوده!" برنامه‌ام به خاطر تبلیغ شیعه توقیف شد! در بخشی از برنامه‌ قسمتی از شو "ستاره‌ی مهاجر" با اجرای الهام چرخنده پخش شد. در این برنامه چرخنده با آرایش و حجاب کلاه و کت مشغول آوازخوانی بود. چرخنده اجرای این برنامه را بزرگ‌ترین اشتباه خود دانست و گفت به خاطرش هشت سال ممنوع‌الکار شده. اما مدعی شد از فرصت اجرای این برنامه هم برای تبلیغ شیعه و قرآن استفاده کرده و به همین دلیل هفده قسمت از برنامه‌اش از سوی مدیریت شبکه‌ی تلویزیونی مهاجرتی‌وی توقیف شده! اگر به دو سال قبل برگردم از ایران می‌روم! چرخنده که در بخش‌های زیادی از برنامه بابت فشار از سوی جامعه گریه می‌کرد، درباره‌ی وضعیت فرزندان‌اش صحبت کرد و گفت "پسر بزرگم دو ماه است مدرسه نمی‌رود. بابت مشکلات پیش آمده شرمنده فرزندانم هستم. اگر به دو سال قبل برگردم، باز حجاب را انتخاب می‌کنم اما در ایران نمی‌مانم. چون در کشورهای دیگر به حجاب احترام بیش‌تری می‌گذارند. من عاشق عشق‌بازی با ائمه اطهار هستم  اما بابت این رفتارم از سوی جامعه مورد اذیت و آزار قرار گرفتم." گوگوشِ اسلامی؟! چرخنده که در یکی از سخن‌رانی‌های‌اش گفته بود می‌توانسته جای گوگوش باشد، در برنامه‌ی دید در شب مدعی شد که حرف‌اش درست فهمیده نشده و گفت "من و پدر جد هم نمی‌توانیم گوگوش باشیم. منظور من این بود که می‌توانستم در سال برج‌های دوقلوی مالزی- جایی که گوگوش هم کنسرت داده- برنامه اجرا بکنم اما این کار را نکردم." مجری برنامه از چرخنده پرسید آیا امکان دارد زمانی در ایران و برای خانم‌ها آواز بخواند؟ چرخنده بدون دادن پاسخی مستقیم به این پرسش گفت "من برای امام حسین همه کار می‌کنم و هر چیزی ممکن است." مادرت به عزات بشینه! الهام چرخنده درباره‌ی توهین به مادر یکی از دانشجویان در جلسه‌ی سخن‌رانی در دانشگاه آزاد نور گفت "من ابتدا معذرت می‌خواهم بابت آن حرف. گرچه فیلمی که پخش شده، دست‌کاری شده است. اما امام حسین هم که معصوم است خطاب به حر می‌گوید مادرت به عزات بشینه؛ من که یک پاپتی پر از گناه بیش نیستم. در آن جلسه هم از ابتدا من مورد توهین‌های رکیک قرار گرفتم و وقتی کسی از بین جمعیت به من گفت الهام جون تو آنجلینا جولی هستی؟ پاسخ دادم نه مادرت است! چون به قول مولا علی گر زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!" گل‌شیفته‌ و لباس نامرئی در بخش پایانی برنامه عکس‌های مختلفی برای چرخنده پخش شد تا نظرش را درباره‌شان بگوید. چرخنده احمدی‌نژاد را رئیس جمهور اسبق، حسن روحانی را رئیس‌جمهور خندان، همسر سابق‌اش را پدر فرزندش خواند و در مقابل عکس گل‌شیفته فراهانی گفت "حیف از آن همه استعداد. البته من  او را قضاوت نمی‌کنم." مجری برنامه اما با اشاره به سخنرانی چرخنده در دانشگاه گفت که او پیش از این گلشیفته را دختری با لباس نامرئی خطاب کرده. چرخنده در پاسخ گفت "اما به او و خانواده‌اش بی‌احترامی نکردم." عکسِ خامنه‌ای کو؟ آیتم انتهایی برنامه و نشان دادن تصاویر هم پایان گرفت اما الهام چرخنده با انتقاد از مجری برنامه پرسید "من توقع داشتم عکس رهبر معظم انقلاب هم پخش بشود تا من درباره‌ی ایشان حرف بزنم." مجری برنامه با توضیح این‌که برنامه چالشی است و باید حرمت ولی‌فقیه رعایت بشود، گفت اجازه پخش تصویر خامنه‌ای را نداریم اما چرخنده با روایت دیدارش با خامنه‌ای در بیمارستان او را "پیر مهربان و بامعرفت" خواند و گفت "من در آن ملاقات به ایشان انگشتری متبرک اهدا کردم و ایشان هم بعدها به من یک نهج‌البلاغه دادند و برای من در راهی که پیش گرفتم، آرزوی موفقیت کردند." بخشی از این مصاحبه را از اینجا ببینید

    


Sponsor message
powered byad choices

در حمله به رستورانی در قاهره دست کم ۱۶ نفر کشته شدند

پلیس مصر به بی بی سی گفته است که احتمالا بین ۱۶ تا ۱۸ نفر در جریان حمله به رستورانی در قاهره، پایتخت مصر کشته شدند. براساس این گزارش اکثر قربانیان به دلیل تنفس دود ناشی از آتش سوزی در این رستوران کشته شدند. به گفته مقامات امنیتی دست کم یک تا سه مرد که صورت های خود را پوشانده بودند به سوی این رستوران بطری های آتشزا پرتاب کردند. این رستوران در منطقه عجوزه در قاهره واقع است. گزارش ها حاکی است که این رستوران شامل یک باشگاه شبانه هم بوده است. انگیزه این حمله هنوز مشخص نشده است. اما وزیر کشور مصر گفته است که ظاهرا این حمله در پی مشاجره بین کارکنان این رستوران صورت گرفته باشد. قاهره پیش از این هم شاهد حملاتی از سوی گروه موسوم به دولت اسلامی به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان بوده است. بی بی سی

    


Sponsor message
powered byad choices

More Recent Articles


Sponsor message
powered byad choices
You Might Like


Email subscriptions powered by FeedBlitz, LLC, 365 Boston Post Rd, Suite 123, Sudbury, MA 01776, USA.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر