صفحات

۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

roozonline.com: Latest News - 5 new articles



roozonline.com: Latest News - 5 new articles


دست های پنهان در آتش زدن سفارت عربستان

با عزل صفرعلی براتلو، رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی و استانداری تهران، دومین عامل "قصور"  در حمله وآتش زدن سفارت عر بستان سعودی در تهران، شناخته شد. پیش ازاو سرتیپ دوم حسن عرب‌سرخی، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی، بعلت "قصور" بر کنار شده بود. صفرعلی براتلو کیست؟   به گزارش انتخاب:براتلو از مسوولان هیات رزمندگان غرب تهران (با مداحی حاج سعید حدادیان) است که چهره هایی چون پرویز سروری، حسن بیادی و حبیب کاشانی از خاستگاه این هیات بر سکوی شورای شهر دوم تهران نشستند و محمود احمدی نژاد را به عنوان شهردار تهران برگزیدند و از این رو شاید ارائه پست معاونت استانداری تهران به وی دور از انتظار نباشد. صفرعلی براتلو که قبل از روی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد، فرماندهی بسیج ادرات را در کارنامه خود داشت، اندکی بعد از روی کار آمدن دولت نهم ابتدا فرماندار ری شد و مدتی بعد نیز از سوی کامران دانشجو، استاندار وقت تهران سمت معاونت سیاسی و ریاست ستاد انتخابات تهران را عهده دار شد که ماندگاری بالایی در این سمت حتی  بعد از انتخابات ۸۸ داشت. اما جالب اینجاست که  براتلو حتی بعد از روی کار آمدن دولت روحانی نیز در معاونت استانداری تهران باقی ماند و البته معاون امنیتی استانداری شد!  فرمانده یگان ویژه به گزارش خبرگزاری ایسنا، روز یکشنبه ۲۰ دی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار و سرهنگ سعید مطهری‌زاده، جانشین سرتیپ دوم حسن عرب‌سرخی شد. یگان ویژه از زیرمجموعه‌های نیروی انتظامی است که از جمله وظیفه برخورد با ناآرامی‌ها و کنترل تجمعات را برعهده دارد.  علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس نهم، روز دوشنبه ۲۱ دی نیروی انتظامی را «مقصر اصلی» ماجرای حمله به سفارت عربستان سعودی دانست و گفت که این نهاد باید در برابر اتفاقی که به نفع عربستان تمام شد، پاسخگو باشد

    


Sponsor message
powered byad choices

بازگشت دی کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در فیلم "بازگشته" ساخته‌ی الخاندرو گونسالس اینیاریتو جایزه‌ی بهترین بازی‌گر نقش اصلی گلدن گلوب را دریافت کرد. لئوناردو دی‌کاپریو بازی‌گر مشهور و محبوب سینمای آمریکا، با حضور در نقشی متفاوت در فیلم الخاندرو گونسالس اینیاریتو جایزه‌ی بهترین بازی‌گر نقش اصلی گلدن گلوب را دریافت کرد. این فیلم داستان یک گروه شکارچی است که دی کاپریو نقش یکی از اعضای این گروه را به عهده دارد که از سوی یک خرس مورد حمله قرار می‌گیرد و پس از آن، زخمی و تنها در دلِ طبیعیت رها می‌شود. "بازگشته" زنده‌گی این شکارچی زخمی و تلاش‌اش برای زنده ماندن را روایت می‌کند. دی‌کاپریو در  این فیلم برخلاف بسیاری از نقش‌های دیگرش، با ظاهری چرک و وحشی و زخم خورده جلو دوربین ظاهر شده. فیلم اهدای جایزه به دی کاپریو را از اینجا ببینید

    


Sponsor message
powered byad choices

فرماند مختلس نیروی انتظامی، مسئول " حوثِی" های یمن

اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی مسئول حمایت از شبه‌ نظامیان «حوثی» در یمن  شد. به گزارش دیگربان؛احمدی‌مقدم اسفندماه سال گذشته از سمت خود برکنار و در آن زمان گزارش‌هایی از زندانی شدن وی در ارتباط با پرونده فساد مالی بنیاد تعاون ناجا نیز منتشر شد. با گذشت چندین ماه از برکناری این فرمانده پلیس٬ رسانه‌ها در ایران گزارش کرده‌اند که احمدی‌مقدم به عنوان رئیس ستاد «پشتیبانی مردم یمن» منصوب شده است. احمدی‌مقدم در پی تنش میان تهران و ریاض به کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز احضار شده تا درباره وضعیت یمن به اعضای کمیسیون مذکور توضیحاتی ارائه دهد. وی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته «به احتمال زیاد جنگ در یمن فرسایشی خواهد شد و این روند در سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد یافت.» احمدی‌مقدم در عین حال «تامین سوخت، دارو، مواد غذایی و کمک به درمان به مجروحین» را از مهم‌ترین اقدامات کمیته پشتیبانی ستاد تحت اداره خود اعلام کرده است. جمهوری اسلامی سال‌هاست که از شبه‌نظامیان «حوثی» در یمن حمایت می‌کند و همین مساله باعث افزایش احتلاف‌ها و تنش‌ها میان ایران و عربستان سعودی شده است.

    


Sponsor message
powered byad choices

فیلم‌های وزارت اطلاعات در جشنواره فجر

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی رسما با تهیه و ساخت دو اثر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد. روزنامه "جوان" نزدیک به سپاه پاسداران خبر داده که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی رسما با تهیه و ساخت دو اثر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت. طبق خبر روزنامه‌ی "جوان" این فیلم‌ها "امکان مینا"- به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کننده‌گی منوچهر محمدی- و "سیانور"- به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کننده‌گی محمود رضوی- هستند. محمدی از اعضای سابق سپاه پاسداران و تهیه‌کننده‌ی آثاری چون  مارمولک است و محمود رضوی که سمت مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف را برعهده دارد، پیش از این فیلم‌هایی مثل "درباره الی"- اصغر فرهادی- و "اخراجی‌ها"- مسعود ده‌نمکی- را تهیه کرده. هر دو فیلم تولیدی وزارت اطلاعات تم مشترکی دارند و علیه سازمان مجاهدین خلق ساخته شده‌اند. وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از سال گذشته رسما اعلام کرد که قصد تهیه و تولید آثار نمایشی را دارد و سریال‌هایی نظیر "پازل" و "تعبیر وارونه‌ی یک رویا"- فریدون جیرانی- را ساخت و در صدا و سیما نمایش داد.

    

برنده‌گان گلدن گلوب ۲۰۱۶

بهترین بازی‌گر زن- نقشِ اصلی درام؛ بری لارسن برای فیلمِ "اتاق" بهترین بازی‌گر مرد- نقشِ اصلی درام؛ لئوناردو دی‌کاپریو برای فیلم "بازگشته" بهترین بازی‌گر مرد؛ نقشِ اصلی درام؛ مت دیمون برای فیلم "مریخی" بهترین بازی‌گر زن- نقشِ اصلی کمدی؛ جنیفر لاورنس برای فیلم "جوی" بهترین بازی‌گر زن- نقشِ مکمل؛ کیت وینسلت برای فیلم "استیو جابز" بهترین بازی‌گر مرد- نقشِ مکمل؛ سیلوستر استالونه برای فیلم "اعتقادنامه" بهترین بازی‌گر زن؛ نقش اصلی در سریال درام، تاراجی پی.هنسن برای سریال "امپراتوری" بهترین بازی‌گر مرد؛ نقش اصلی در سریال درام؛ جان هم برای سریال "مدمن" بهترین بازی‌گر مرد؛ نقش اصلی در سریال کمدی؛ گائل گارسیا برنال برای سریال "موتزارت در جنگل" بهترین بازی‌گر زن؛ نقش اصلی سریال کمدی؛ راشل بلوم برای سریال "دوست سابق دیوانه" بهترین بازی‌گر زن؛ نقش اصلی در مینی سریال یا فیلم تلویزیونی؛ لیدی گاگا برای "داستان ترسناک آمریکا: هتل"

    

More Recent Articles

You Might Like


Email subscriptions powered by FeedBlitz, LLC, 365 Boston Post Rd, Suite 123, Sudbury, MA 01776, USA.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر